چگالی کلمات کلیدی تان متعادل باشد

سلام دوستای عزیز امیدوارم حالتون خوب باشه در این ویدئو تصمیم داریم انواع سئو رو مورد بررسی قرار بدیم و برای هرکدوم یکسری مثال بیاریم که شما این بخش رو به خوبی درک کنید. خب اولین بررسی ما براساس سه سبک سئو، بین سئو کاران هست که ازشون به عنوان سئو کلاه سفید، کلاه سیاه و کلاه خاکستری یاد می­شه. خب همینطور که متوجه شدین این سبک سئو یک ذره یعنی یک ذره نه، یک ذره که نه خیلی زیادی پر ریسکه چون احتمال اینکه گوگل متوجه بشه و وبسایت مارو جریمه کنه خیلی بالا هست. و خب حالا اینکه اگر یکدفعه پنالتی شدین چجوری خارج بشین کار خاصی نباید انجام بدین. خب محتوای کپی هم که دیگه خیلی واضحه اگر انجام بدین به راحتی پنالتی می­شید. در این مقاله قصد داریم شما را با انواع سئو(کلاه سفید، کلاه سیاه و کلاه خاکستری ) آشنا کنیم تا بدانید بسته به پروژه ای که در دست دارید از کدام یک بیشترین استفاده را داشته باشید.به طورکلی در افسانه ها رنگ سیاه نماینده ی شر, سفید نماینده ی خیر و خاکستری چیزی میان این دو است.در رابطه با انواع سئو نیز داستان تقریبا به همین شکل است.اگر این پست را تا انتها بخوانید در خواهید یافت که هرگونه ی سئو را در چه زمان هایی به کار برید.با ما همراه باشید.

در دوره جامع سئو تمام تمرکز روی کلاه سفید هست اما نکات مهم سئو کلاه خاکستری رو هم آموزش میدیم که برای بهبود سرعت ازش استفاده کنید اما در نهایت هدف ما سئو کلاه سفید هست. سئو کلاه سفید یعنی الآن نه اما در آینده بله حتما! داخل آموزش سئو آکادمی جذب مارکتینگ فقط تکنیک های سئو کلاه سفید آموزش داده شده که میتونید ازشون استفاده کنید. به طور کلی ابزار اصلی کارتان در سئوکلاه سفید در مرحله ی اول صبر و صداقت است و خوشبختانه گوگل هم این دو را ارزشمند دانسته و پاداشتان را خواهد داد.گوگل دوست دارد بهترین نتیجه را به کاربرانش نشان دهد, اگر شما همان طور که ادعا می کنید واقعا بهترین نتیجه باشید دلیلی وجود ندارد که در نتایج به عنوان لینک اول نمایش داده نشوید. ما در این زمینه تخصصی فعالیت میکنیم، برای مشاوره سئو میتونید در صفحه ی خودش درخواست بدین و شرایطش برای 2 ماه بخونید.

تاکنون هیچ یک از رقبای شما به طور جدی از طریق فضای آنلاین کسب درآمد نمی کند. به دنبال نتیجه ی کاملا پایدار هستید. بر روی کسب و کارتان سرمایه گذاری بلند مدت کرده اید. چگالی کلمات کلیدی تان متعادل باشد. قرار نیست یک ترازو در دست داشته باشید تا هر لحظه از مناسب بودن چگالی کلمه های کلیدی تان مطمئن شوید.همین که مثلا نگویید: ((کلمه ی کلیدی چیز خوبی است.من کلمه ی کلیدی را دوست دارم.))خودش کافی است.البته نباید از آن طرف بام هم بیفتیم.مثلا فقط یکبار در خط اول و بار دیگر در خط آخر کلمه کلیدی را بیاوریم. تشخیص این که این کلمه یِ دوبار تَکرار شده در محتوای 1000 کلمه ای تان کلمه ی کلیدی است ,کار را برای ربات های گوگل -هر چه قدر هم که هوشمند باشند- سخت می کند.حال بماند که کاربر هم احتمالا چیز زیادی از چنین محتوایی دستگیرش نخواهد شد. محتوای با کیفیت تولید کنید. مگر هدف گوگل ارائه ی بهترین و با کیفیت ترین نتیجه به کاربرانش نیست؟

پس اگر با این هدف همسو شوید تردیدی باقی نمی ماند که گوگل نه تنها سنگی جلوی پایتان نمی اندازد بلکه راه را هم برایتان ماشین رو خواهد کرد. استفاده از عکس های کم حجم و بهینه,معرفی محتوا در شبکه های اجتماعی,به روز رسانی مطالب قدیمی,استفاده از عناوین جذاب و… همه و همه از تکنیک های کلاه سفید هستند از این جا که در این پست تمرکزمان بیشتر بر روی انواع سئو است می توانید برای آگاهی بیشتر از آن ها به مقاله ی انواع سئو داخلی مراجعه کنید. ساختار سایت را طبق معیار های گوگل بهینه سازی کنید . احتمالا در آینده مقاله ای در زمینه سئو تکنیکال روی سایت قرار داده میشود. بخوایم خیلی ساده این بخش رو بررسی کنیم به معنای دریافت سیگنال های مثبت در شبکه های اجتماعی هست، که حتی طبق تجربه هایی که داشتم اهمیت بسیار زیادی رو داره. شما میتونید با فعالیت مداوم و مثبت در شبکه های اجتماعی و لینک ساختن در این سوشیال ها برای خودتون اعتبار بدست بیارید، طبق تجربیات هرچقدر انگیجمنت و درگیری کاربران (تعداد لایک، بازدید، کامنت و . شما با شبکه های اجتماعی شما بیشتر باشد، قدرت سیگنال مثبت برای سایت شما بیشتر خواهد بود . همونطور که داریم بررسی میکنیم 3 مدل کلاه رو باید بدونیم که سئو رو از دیدگاه داخلی و خارجی بررسی میکنیم که در هر 2 مدل چه سئو داخلی و خارجی تکنیک های کلاه سفید و . تولید صفحات زیاد اما بی کیفیّت با کلمه کلیدی مورد نظر. سئوکلاه خاکستری نه به اندازه ی سئو کلاه سفید معصومانه است و نه به اندازه ی سئوکلاه سیاه تبهکارانه! به عبارت دیگر همواره در مرز این دو حرکت می کند به طوری که اگر کمی پایتان بلغزد سقوط می کنید. در واقع موتورهای جستجو- از جمله گوگل ِ حواس جمع-سقوطتان می کنند!

دانشگاهها و مراکز آموزش عالی به لحاظ رسالت مهم خود در تربیت نیروی متخصص و دانش پژوه، نقش مهمی را در آموزش نیروی انسانی شایسته و واجد صلاحیت برای کشور بر عهده دارند. بایستی بعنوان مهمترین عنصر در توسعه و پشتیبانی از این منابع ارزشمند در نظر گرفته شود. به نتایج کارآمدتری در فراهم آوردن برنامههای بهسازی اعضای هیئت علمی نائل آیند. این روش آموزشی، یک روش کاملاً خاص است که برای انتقال تجربه، دانش و تخصص به اعضای هیئت علمی جدید طراحی شده است. اهمیت آموزش و توانمندسازی اعضای هیئت علمی و تأثیرات بهرهگیری از روش منتورینگ، ضرورت مطالعه و پژوهش در حوزه منتورینگ برای اعضای هیئت علمی را بیش از پیش نشان میدهد. لذا این پرسش مطرح میشود که تمرکز و توجه صاحبنظران و پژوهشگران حوزه آموزش عالی دنیا با توجه به گسترش بهرهگیری از روش منتورینگ برای توانمندسازی اعضای هیئت علمی جوان در دانشگاهها طی دهههای اخیر، بر روی چه مباحث و مؤلفههایی بوده است؟

تبلیغات:

خیریه سمر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا