پالیز – بهینه سازی وب سایت برای موتورهای جستجو

سئو را میتوان مجموعهای از روشهای استراتژیک برای بالا بردن رتبه وب سایتها نزد موتورهای جستجو به ویژه گوگل دانست. سئو فرآیند سادهای نیست که به راحتی پیادهسازی شود زیرا نیازمند دانش متناسب و به روز، برنامه ریزی بلند مدت و صبر است. موتورهای جستجو به دلیل تغییر مداوم الگوریتمهای رتبهبندی خود، غیر قابل پیشبینی هستند. الگوریتم رتبهبندی گوگل، دارای بیش از 200 معیار جهت رتبهبندی یک سایت است. از این رو مهندسین سئو میبایست مهمترین این معیارها را جهت پیادهسازی موفق سئو بدانند و دائما دانش خود را به روز رسانی کنند. سئو کلاه سیاه به روش های غیر اصولی بالا آوردن وب سایت در صفحات نتیجه موتورهای جستجو گفته می شود که معمولا ریسک بالایی دارند و ممکن است وب سایت را دچار مجازات موتورهای جستجو نمایند. البته روش های کلاه سیاه، معمولا سریعتر به جواب می رسند و قیمت بسیار پائینتری دارند اما ممکن است در آینده وب سایت دچار مجازات موتورهای جستجو شود و از نتایج جستجوی این موتورها حذف گردد. در مقابل، سئو کلاه سفید به روش های اصولی بالا آوردن وب سایت در صفحات نتیجه موتورهای جستجو گفته می شود که طبق دستورالعمل ها و موازین موتورهای جستجو انجام می گردد. معمولا نتیجه استفاده از این روش در بلند مدت نمایان می شود اما نتایج آن دائمی و بدون ریسک خواهد بود. شرکت پالیز با رعایت اصول سئو از ابتدای طراحی و اجرای وب سایت مشتری، شرایط اولیه برای انجام عملیات سئوی کلاه سفید را مهیا می کند. پس از راه اندازی اولیه وب سایت، مشتریان می توانند با استفاده از خدمات سئوی کلاه سفید شرکت پالیز، کارایی وب سایت خود را بالا ببرند. شایان ذکر است که این شرکت نه تنها خدمات سئوی کلاه سیاه را ارائه نمی کند بلکه به هیچ عنوان استفاده از این خدمات را به هیچ مخاطبی پیشنهاد نمیکند.

در اینجا فواید رپورتاژ آگهی و روش صحیح سفارش رپورتاژ آگهی را خواهید خواند. همچنین می توانید جهت سفارش رپورتاژ اگهی در سایت تالاب از طریق لینک های موجود در این مطالب یا قسمت تبلیغات اقدام به سفارش رپورتاژ آگهی نمایید. در مجموعه تالاب با در نظر گرفتن سئو حرفه ای و موارد ریز مهم در رپورتاژ آگهی سفارش پذیرفته میشود. اگر میخواهید رپورتاژ آگهی بدهید اول با ما مشورت نمایید. ما آماده پاسخگویی سوالات شما هستیم… رپورتاژ دقیقا چه معنایی دارد؟ رپورتاژ آگهی یک قالب و شکل چاپی بخصوص است که یک شرکت برای بازاریابی و انتقال پیام برند و محصولات خودش بهصورت بیطرف برای ان هزینه میکند. رپورتاژ آگهی اصولا مزایای تبلیغات چاپی سنتی را با مقالات ویژه ای که توسط یک گزارشگر خبری نوشته میشود را ترکیب میکند. داستان های ویژه اغلب بـه ویژگی های بیشتر و خاص تری در مورد شرکت یا محصولات شما بـه نسبت تبلیغات سنتی میپردازد. با این وجود شما نسبت بـه مواردی که بـه چاپ میرسد نظارت کمتری دارید.

ماهیت رپورتاژ آگهی ها قدری با آگهی های معمولی متفاوت است، اما متفاوت از تبلیغات چاپی معمولی با استفاده از یک تصویر و پیام برند است. این نوع از آگهی ها اغلب محتوا محور بوده و طول مطلب در ان ها زیاد است که بـه مزایای محصولات میپردازد یا روایتی از بیان میکند که بـه ویژگی های یک محصول اشاره میکند. با این وجود گاهی از عناصر بصری هم در ان ها استفاده میشود. جهت سفارش تبلیغات و رپورتاز آگهی میتوانید اینجا کلیک نمایید. یکی از دلایلی که عده ای از مدیران تبلیغاتی استفاده از رپورتاژ آگهی را نسبت بـه آگهی معمولی ترجیع میدهند اعتبار آنها در میان مخاطبین است. رپورتاژ آگهی اغلب توسط هرگونه محتوای دیگری در داخل یک رسانه توسط مخاطب خوانده میشود. بنابراین هرقدر علاقه و هیجان بیشتری از طریق ان در مخاطب ایجاد شود، میزان تأثیرگذاری انهم افزایش پیدا میکند. مردم اغلب آگهی های دیگری که دارای تصویر و عکس هستند را بیشتر در جهت یک تبلیغ میدانند و ارزش انچنانی برای ان قائل نمیشوند.

تشخیص دادن رپورتاژ آگهی در خیلی از موارد از دیگر محتوای عادی درجشده در رسانه ها و وبسایت ها راحت نیست و خیلی از مخاطبین ان را به اشتباه می گیرند. نکته: بر اساس عده ای از قوانین خاص وابسته بـه عده ای از رسانه و … در زمان درج رپورتاژ آگهی حتما باید در قسمت بالای ان اشاره بـه رپورتاژ آگهی بودن ان انجام شود تا تمایزی بین ان با دیگر محتوا وبسایت ها وجود داشته باشد. معمولاًً متن رپورتاژ آگهی توسط شخصی در داخل سازمان سفارش دهنده، شرکت تبلیغاتی مسئول کمپین های تبلیغاتی آن ها یا حتی یک نفر از گزارشگران ان رسانه تنظیم میشود. رپورتاژ آگهی بیشتر از هر چیز برای محصولات و خدماتی مناسب است که در ان ها اطلاعات بیشتر و بهتر موجب فروش محصول نسبت بـه استفاده از تصاویر میشود. محصولات و خدماتی که بیش از هر چیز دیگری برای آن ها از این نوع تبلیغات استفاده میشود شامل مکملهای غذایی، روندهای آرایشی و بهداشتی، محصولات ورزشی و برنامه های آموزشی و تربیتی و آژانس های مسافرتی میشود.

تبلیغات:

خیریه سمر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا