معرفی انواع مختلف سئو (هرجه هست و نیست) + بررسی آنها

سئو در سایت یا On-page SEO رایج ترین استراتژی سئو است که کسب و کارها برای سایت های خود روی آن تمرکز می کنند. به بیان ساده سئو درون سایت به تغییراتی که در سایت خود ایجاد می کنید و تأثیر مثبت بر عملکرد سئو آن دارد، گفته می شود. یکی از رایج ترین بهینه سازی های On-page SEO استفاده و بهینه سازی کلمات کلیدی در محتوای سایت است. وقتی کاربران در گوگل قصد جستجو دارند، از کلمات، عبارات و حتی جملات کلیدی برای یافتن نتایج خود استفاده می کنند. کلمات کلیدی باید در مکان های اصلی سایت مانند عناوین صفحه (Header)، متای توضیحات و متای عنوان قرار گرفته باشد. علاوه بر این، می توانید برای پرداختن به کلمات کلیدی خاص یک محتوای سئوشده برای هرکدام از آنها تولید کنید. توصیه میکنم برای آشنایی اولیه با کلمه کلیدی، ویدیو کوتاه آموزشی کلمه کلیدی چرا انقدر مهمه رو ببینید. یکی دیگر از استراتژی های سئو داخل سایت، بهینه سازی ساختارهای URL (پیوند یکتا در وردپرس!) است.

وقتی کاربران در صفحه خاصی از سایت شما هستند، شاید بخواهند آدرس صفحه شما (URL) را به خاطر بسپارند. یک ساختار URL تمیز و سفارشی به شما کمک می کند سایت خود را بهینه سازی کنید و یادآوری سایت را برای کاربرانی که از شما بازدید کرده اند، آسان تر کنید. برای مثال دو URL زیر را درنظر بگیرید. کدام آدرس برای شما به یاد ماندنی تر است؟ در مورد اولین URL، بازدیدکنندگان سایت نمی دانند در چه صفحه ای از سایت شما هستند. این آدرس فقط ترکیبی از اعداد و کلمات است. URL دوم به وضوح آنچه مخاطبان شما را مشاهده می کنند نشان می دهد. اینها فقط دو مورد از محبوب ترین استراتژی هایی است که وبمسترها و سئوکاران برای بهینه سازی سئو در سایت یا On-page SEO استفاده می کنند. برخی از استراتژی های دیگر شامل لینک سازی داخلی، بهینه سازی متای عنوان، متای توضیحات و … است. نکته کلیدی که باید به خاطر بسپارید این است که سئو داخل سایت شامل بهینه سازی عناصر موثر در سئو، در داخل سایت شما است.

در اینجا فواید رپورتاژ آگهی و روش صحیح سفارش رپورتاژ آگهی را خواهید خواند. همچنین می توانید جهت سفارش رپورتاژ اگهی در سایت تالاب از طریق لینک های موجود در این مطالب یا قسمت تبلیغات اقدام به سفارش رپورتاژ آگهی نمایید. در مجموعه تالاب با در نظر گرفتن سئو حرفه ای و موارد ریز مهم در رپورتاژ آگهی سفارش پذیرفته میشود. اگر میخواهید رپورتاژ آگهی بدهید اول با ما مشورت نمایید. ما آماده پاسخگویی سوالات شما هستیم… رپورتاژ دقیقا چه معنایی دارد؟ رپورتاژ آگهی یک قالب و شکل چاپی بخصوص است که یک شرکت برای بازاریابی و انتقال پیام برند و محصولات خودش بهصورت بیطرف برای ان هزینه میکند. رپورتاژ آگهی اصولا مزایای تبلیغات چاپی سنتی را با مقالات ویژه ای که توسط یک گزارشگر خبری نوشته میشود را ترکیب میکند. داستان های ویژه اغلب بـه ویژگی های بیشتر و خاص تری در مورد شرکت یا محصولات شما بـه نسبت تبلیغات سنتی میپردازد. با این وجود شما نسبت بـه مواردی که بـه چاپ میرسد نظارت کمتری دارید.

ماهیت رپورتاژ آگهی ها قدری با آگهی های معمولی متفاوت است، اما متفاوت از تبلیغات چاپی معمولی با استفاده از یک تصویر و پیام برند است. این نوع از آگهی ها اغلب محتوا محور بوده و طول مطلب در ان ها زیاد است که بـه مزایای محصولات میپردازد یا روایتی از بیان میکند که بـه ویژگی های یک محصول اشاره میکند. با این وجود گاهی از عناصر بصری هم در ان ها استفاده میشود. جهت سفارش تبلیغات و رپورتاز آگهی میتوانید اینجا کلیک نمایید. یکی از دلایلی که عده ای از مدیران تبلیغاتی استفاده از رپورتاژ آگهی را نسبت بـه آگهی معمولی ترجیع میدهند اعتبار آنها در میان مخاطبین است. رپورتاژ آگهی اغلب توسط هرگونه محتوای دیگری در داخل یک رسانه توسط مخاطب خوانده میشود. بنابراین هرقدر علاقه و هیجان بیشتری از طریق ان در مخاطب ایجاد شود، میزان تأثیرگذاری انهم افزایش پیدا میکند. مردم اغلب آگهی های دیگری که دارای تصویر و عکس هستند را بیشتر در جهت یک تبلیغ میدانند و ارزش انچنانی برای ان قائل نمیشوند.

تشخیص دادن رپورتاژ آگهی در خیلی از موارد از دیگر محتوای عادی درجشده در رسانه ها و وبسایت ها راحت نیست و خیلی از مخاطبین ان را به اشتباه می گیرند. نکته: بر اساس عده ای از قوانین خاص وابسته بـه عده ای از رسانه و … در زمان درج رپورتاژ آگهی حتما باید در قسمت بالای ان اشاره بـه رپورتاژ آگهی بودن ان انجام شود تا تمایزی بین ان با دیگر محتوا وبسایت ها وجود داشته باشد. معمولاًً متن رپورتاژ آگهی توسط شخصی در داخل سازمان سفارش دهنده، شرکت تبلیغاتی مسئول کمپین های تبلیغاتی آن ها یا حتی یک نفر از گزارشگران ان رسانه تنظیم میشود. رپورتاژ آگهی بیشتر از هر چیز برای محصولات و خدماتی مناسب است که در ان ها اطلاعات بیشتر و بهتر موجب فروش محصول نسبت بـه استفاده از تصاویر میشود. محصولات و خدماتی که بیش از هر چیز دیگری برای آن ها از این نوع تبلیغات استفاده میشود شامل مکملهای غذایی، روندهای آرایشی و بهداشتی، محصولات ورزشی و برنامه های آموزشی و تربیتی و آژانس های مسافرتی میشود.

تبلیغات:

خیریه سمر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا