سایت های رپورتاژ نویسی چند نوع هستند؟

سایت هایی که برای ارائه ی رپورتاژ آگهی ها مشغول هستند و قابلیت انتشار این سبک از آگهی ها را دارند به طور کلی 4 دسته هستند. این وبسایت ها معمولا به شکل تخصصی یا به شکل بازه ای از این سبک از آگهی ها استقبال کرده و انتشار می دهند. با ما در ادامه باشید تا این سه نوع از وبسایت های منتشر کننده را معرفی کنیم. وبسایت هایی که همه نوع محتوایی را نشر می دهند و تحت پوشش دارند و از هر دری سخن میگویند. این سایتها معمولاً خوانندۀ ثابت ندارند (یا شانس پیدا کردن مقالۀ شما توسط آنها کم است). پس نمیتوانید روی جنبۀ تبلیغاتی رپورتاژ خیلی حساب باز کنید. با این حال، وبسایتهای تفریحی معتبر و مورد اعتماد گوگل کم نیستند و رپورتاژ در این وبسایتها قطعاً به سئو شما کمک میکند. به علاوه، وقتی یک سایت تفریحی مورد اعتماد گوگل باشد، معمولاً مقالۀ شما در آن شانس بالایی برای رتبه گرفتن دارد.

و اما برویم سراغ اصلیترین مزیت وبسایتهای تفریحی: قیمت رپورتاژ در این سایتها بسیار پایین است و بنابراین انتخاب ایدهآلی برای لینکسازی با هزینۀ مناسب هستند. سایت هایی که به شکل ویژه رپورتاژ تولید می کنند! این سبک از وبسایت ها یا به صورت تخصصی در خصوص رپورتاژ ها مقاله تهیه می کنند و یا زمینه ی تولید محتوای اختصاصی دارند. پس طبیعی است که خوانندگان ثابتی داشته باشند که مدام به آنها سر بزنند. مثلاً یک سایت اخبار تکنولوژی را در نظر بگیرید. دور از ذهن نیست که افراد خورۀ تکنولوژی، هر روز زمانی را به خواندن مطالب جدید این سایت اختصاص بدهند. با این حساب، اگر قصد دارید رپورتاژ شما دیده شود، این وبسایتها بهترین گزینه هستند. سایت های تخصصی اعتبار بیشتری را برای شما به همراه می آوردن و به طبع هزینه ی آن ها نیز کمی بیشتر است. برخی از وبسایت های تخصصی در زمینه رپورتاژ نویسی قار هستند تا خودشان رپورتاژ شما را تهیه کنند. یکی از وبسایت هایی که به شکل اختصاصی در زمینه ی رپورتاژ آگهی و رپورتاژ نویسی فعالیت دارد سایت بک لینک است. سایتهای خبری دارای بازدیدکنندههای ثابت هستند. ویژگی واقعاً جذاب سایتهای خبری، میزان اعتبار آنهاست. اکثر این سایتها دارای اخبار هستند که در سایتهای ایرانی و خارجی انعکاس پیدا میکند و هر بار یک لینک (به عنوان منبع) دریافت میکنند. این لینکها در مجموع باعث شده که این سایتها دارای بیشترین اعتبار در بین سایتهای فارسی زبان باشند و در نتیجه، انتشار رپورتاژ در آنها میتواند اعتبار بسیار بیشتری نسبت به 2 مورد دیگر به شما بدهد.

در اینجا فواید رپورتاژ آگهی و روش صحیح سفارش رپورتاژ آگهی را خواهید خواند. همچنین می توانید جهت سفارش رپورتاژ اگهی در سایت تالاب از طریق لینک های موجود در این مطالب یا قسمت تبلیغات اقدام به سفارش رپورتاژ آگهی نمایید. در مجموعه تالاب با در نظر گرفتن سئو حرفه ای و موارد ریز مهم در رپورتاژ آگهی سفارش پذیرفته میشود. اگر میخواهید رپورتاژ آگهی بدهید اول با ما مشورت نمایید. ما آماده پاسخگویی سوالات شما هستیم… رپورتاژ دقیقا چه معنایی دارد؟ رپورتاژ آگهی یک قالب و شکل چاپی بخصوص است که یک شرکت برای بازاریابی و انتقال پیام برند و محصولات خودش بهصورت بیطرف برای ان هزینه میکند. رپورتاژ آگهی اصولا مزایای تبلیغات چاپی سنتی را با مقالات ویژه ای که توسط یک گزارشگر خبری نوشته میشود را ترکیب میکند. داستان های ویژه اغلب بـه ویژگی های بیشتر و خاص تری در مورد شرکت یا محصولات شما بـه نسبت تبلیغات سنتی میپردازد. با این وجود شما نسبت بـه مواردی که بـه چاپ میرسد نظارت کمتری دارید.

ماهیت رپورتاژ آگهی ها قدری با آگهی های معمولی متفاوت است، اما متفاوت از تبلیغات چاپی معمولی با استفاده از یک تصویر و پیام برند است. این نوع از آگهی ها اغلب محتوا محور بوده و طول مطلب در ان ها زیاد است که بـه مزایای محصولات میپردازد یا روایتی از بیان میکند که بـه ویژگی های یک محصول اشاره میکند. با این وجود گاهی از عناصر بصری هم در ان ها استفاده میشود. جهت سفارش تبلیغات و رپورتاز آگهی میتوانید اینجا کلیک نمایید. یکی از دلایلی که عده ای از مدیران تبلیغاتی استفاده از رپورتاژ آگهی را نسبت بـه آگهی معمولی ترجیع میدهند اعتبار آنها در میان مخاطبین است. رپورتاژ آگهی اغلب توسط هرگونه محتوای دیگری در داخل یک رسانه توسط مخاطب خوانده میشود. بنابراین هرقدر علاقه و هیجان بیشتری از طریق ان در مخاطب ایجاد شود، میزان تأثیرگذاری انهم افزایش پیدا میکند. مردم اغلب آگهی های دیگری که دارای تصویر و عکس هستند را بیشتر در جهت یک تبلیغ میدانند و ارزش انچنانی برای ان قائل نمیشوند.

تشخیص دادن رپورتاژ آگهی در خیلی از موارد از دیگر محتوای عادی درجشده در رسانه ها و وبسایت ها راحت نیست و خیلی از مخاطبین ان را به اشتباه می گیرند. نکته: بر اساس عده ای از قوانین خاص وابسته بـه عده ای از رسانه و … در زمان درج رپورتاژ آگهی حتما باید در قسمت بالای ان اشاره بـه رپورتاژ آگهی بودن ان انجام شود تا تمایزی بین ان با دیگر محتوا وبسایت ها وجود داشته باشد. معمولاًً متن رپورتاژ آگهی توسط شخصی در داخل سازمان سفارش دهنده، شرکت تبلیغاتی مسئول کمپین های تبلیغاتی آن ها یا حتی یک نفر از گزارشگران ان رسانه تنظیم میشود. رپورتاژ آگهی بیشتر از هر چیز برای محصولات و خدماتی مناسب است که در ان ها اطلاعات بیشتر و بهتر موجب فروش محصول نسبت بـه استفاده از تصاویر میشود. محصولات و خدماتی که بیش از هر چیز دیگری برای آن ها از این نوع تبلیغات استفاده میشود شامل مکملهای غذایی، روندهای آرایشی و بهداشتی، محصولات ورزشی و برنامه های آموزشی و تربیتی و آژانس های مسافرتی میشود.

تبلیغات:

خیریه سمر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا