سئو سریع – راهکارهای رسیدن سریع به نتیجه در سئو

هر چیزی که باعث کند شدن سایت شما شود را حذف کنید . داده های دریافت شده از Strange Loop نشان می دهد که تنها یک ثانیه تأخیر در زمان بارگیری صفحه می تواند ۷ درصد ضرر در تبدیل ها داشته باشد. Most links do provide a bit of additional context through their anchor text. تجربه کاربری یا ux اشاره به مجموعه مواردی دارد که در یک صفحه از وب سایت وجود دارد و می تواند در کاربر یک تجربه موفق برای بازدید از یک صفحه را به ارمغان بیاورد . این بخش از سئو سایت مرتبط به چند مورد نمی شود بلکه تمامی موارد در یک وب سایت را تحت تاثیر خود قرار می دهد این به این معنی است که شما در هنگام ایجاد یک وب سایت باید سعی کنید با ایجاد بهترین حالت ها در قسمت های مختلف یک وب سایت به تجربه خوب برای یگ کاربر کمک کند از مهمترین مواردی که می تواند به یک تجربه کاربری خوب کمک کند می تواند به سرعت سایت ، ریسپانسیو بودن ، متن سایت ، تصاویر قرار داده شده و…

رسانه های اجتماعی یکی از بهترین و مقرون به صرفه ترین مکان ها برای تبلیغ محتوای شما و ایجاد بازدید بیشتر به سایت شما هستند. شما می توانید با استفاده از ابزارهایی مانند Buffer عملکرد پست های فعلی خود را تجزیه و تحلیل کنید و ببینید چه چیزی از نظر قالب محتوا ، نوع محتوا ، زمان و غیره بهترین نتیجه را دارد. بافر به شما کمک می کند تا یک استراتژی رسانه های اجتماعی ارائه دهید. افراد براساس علایق شخصی خود از قالب های مختلف محتوایی لذت می برند بعضی از آنها فیلم هایی را دوست دارند که دیگران ترجیح می دهند آنها را بخوانند. بنابراین یک راه آسان برای دسترسی به مخاطبان بیشتر استفاده مجدد از پست های وبلاگ به عنوان فیلم است. ویدئو های همچنین می تواند به نرخ تبدیل بازدیدکننده به مشتری و همچنین به افزایش زمان ماندگاری کاربرد در وب سایت که امروزه به عنوان یکی از فاکتورهای مهم در سئو سایت می باشد کمک کننده باشد . سعی کنید با ایجاد ویدئو های مختلف به وب سایت خود از جنبه های مختلف کمک کنید . دوباره برگردید: اگر صفحه به اشتباه حذف شد ، آن را دوباره برگردانید. درخواست تغییر پیوند: اگر کسی هنگام پیوند دادن به صفحه شما اشتباهی مرتکب شد (به عنوان مثال ، او یک فاصله به انتهای URL اضافه کرده است) ، لازم است برای اطلاع به او کمک کنید. داده های ساختاری یک قالب استاندارد برای علامت گذاری اطلاعات در مورد صفحه وب است. این به موتورهای جستجو مانند Google ، Bing و دیگران کمک می کند تا وب سایت را بهتر بشناسند. RDFa: موارد و مقادیر موجود در صفحات را در ویژگی های HTML تایپ و ویژگی برجسته می کند. Microdata: موارد و مقادیر موجود در یک صفحه را در ویژگی های HTML و itemprop برجسته می کند.

نمایش سوالات متداول در نتایج جستجو گوگل مدتی است که برای جستجوی فارسی فعال شده است. استفاده از این ویژگی باعث میشود تا اقدام به نمایش پرسش و پاسخ در نتایج جستجو کرده و پاسخ پرسشهای متداولی که مشتریان بیشتر از شما در خصوص خدمات و محصولات میپرسند درج کنید. داده ساختار یافته FAQ چیست؟ دادههای ساختار یافته، schema markup یا ریچ اسنیپتها سبب میشوند تا از طریق قرار دادن کدهای json-ld در سورس صفحات بتوانید اطلاعات دقیقتری از محتوای یک صفحه به موتور جستجو بدهید. به عنوان مثال یک سایت آشپزی را در نظر بگیرید. در حالت عادی همه سایتهای آشپزی مثل سایر صفحات لینک صفحه، عنوان صفحه و توضیحات متا را در نتایج نمایش میدهند. اما گوگل ابزارهای مختلفی را برای این سایتها در اختیار قرار داده تا قادر باشند اطلاعات دیگری همچون دستور پخت، تصویر غذا، مواد لازم و اطلاعات دیگری را هم مشابه تصویر زیر نمایش دهند. این دادهها شامل انواع مختلفی هستند که میتوانند برای سایتهای مختلفی استفاده شوند.

از نمونه آنها میتوان به سایتهای زیر اشاره کرد. نیز یکی از این موارد است که برای سوالات متداول مورد استفاده قرار میگیرد و میتوانید پرسش بیشترین سوالاتی که کاربران و مشتریان در خصوص سایت شما دارند را در صفحات درج کنید تا در نتایج گوگل نمایش داده شود. در ادامه این مقاله میخواهم به نحوه افزودن داده ساختار یافته faq در سایت بپردازم که به سه روش میتوانید نمایش سوالات و جواب را در نتایج جستجوی گوگل برای سایت خود فعال کرده و نرخ کلیک بیشتری بگیرید. چرا باید از FAQ rich snippet استفاده کنیم؟ موتور جستجوی گوگل روز به روز هوشمندتر شده و ابزارهای مختلفی را در اختیار قرار میدهد تا کاربران بتوانند در زمان بسیار کوتاهی پاسخ پرسشهای خود را دریافت کنند. شاید در ظاهر شما گوگل را فقط یک موتور جستجو ببینید که کلماتی را وارد کرده و سپس نتایج از سایتهای مختلف را میبینید. اما باید بدانید که در بطن همین کادر جستجو ابزارهای بسیار زیادی وجود دارد که برخی اطلاعات مهم را میتوان بدون اینکه وارد سایت مقصد شد به دست آورد.

یکی از این ابزار که تا همین یک سال پیش برای وب فارسی غیرفعال بود استفاده از FAQ snippet است که امکان نمایش سوال و جواب را در نتایج جستجو فراهم میکند. با استفاده از این ابزار شما میتوانید سوالات اصلی که در رابطه با محتوای صفحه است و کاربران بیشترین جستجو را برای آن انجام میدهند را در نتیجه جستجو در یک کادر دیگری نمایش دهید. این کار کمک میکند تا کاربر بدون نیاز به اینکه بخواهد وارد سایت شود، پاسخ اطلاعات خود را به دست بیاورد. ممکن است بپرسید وقتی کاربر روی نتیجه جستجو کلیک نمیکند و وارد سایت من نمیشود پس چه منفعتی دارد که این کار را انجام دهم؟ واقعیت این است که همیشه همه کاربران اینطور نیستند که با دیدن پرسش و پاسخ و یافتن جوابهای خود وارد سایت شما نشوند. اما استفاده از این ویژگی باعث میشود تا رتبه بالاتری در نتایج بگیرید. چرا که متفاوت بودن حالت نمایش در نتایج جستجو سبب میشود نرخ کلیک سایت فوق العاده افزایش پیدا کند.

تبلیغات:

خیریه سمر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا