رپورتاژ در سایت ایرابرود چگونه خواهد بود ؟

مقاله رپورتاژ یا آگهی رپورتاژ روشی از تبلیغات و برند سازی است. که در طی آن متن یا یک مقاله برای معرفی هر چه بهتری یک محصول ، یک فروشگاه ، یک برند ، خدمات و… تهیه میشود. و سپس در وبسایت های پربازدید منتشر میشود. چرا وبسایت ها بهترین گزینه برای رپورتاژ هستند ؟ هدف مراجه کاربران به وبسایت ها و روزنامه ها ، خواندن و کسب اطلاعات بیشتر است. عموما کاربران کلمه ای را سرچ میکنند تا در خصوص آن اطلاعاتی به دست آورند. به همین علت رپورتاژ در وبسایت ها و روزنامه ها موفقیت بیشتری نسبت به رپورتاژ شبکه ها اجتماعی برای کسب و کار ها به دنبال خواهد داشت. چرا که هدف کاربران شبکه های اجتماعی عموما شناخت و فراغت است و کمتر پی خواهد آمد که متنی برای معرفی یک برند یا محصول را با حوصله مطالعه کنند. امروزه تقریبا تمام کسب و کار ها ، دارای وبسایت هستند.

مطالعه ی یک رپورتاژ روی وبسایت های اینترنتی این امکان هدایت سریع تر کاربران به سایت کسب و کار ها را میدهد. و این که ارائه ی لینک به افزایش بازدید وبسایت کسب و کار ها کمک خوهاد کرد. در نتیجه نه تنها برند کسب و کار ها تبلیغ خواهد شد ، بلکه بازدید آنها نیز بالا تر خواهد رفت. رپپورتاژ یکی از بهینه ترین گزینه ها برای تبلیغات از لحاظ قیمت است. یعنی شما میتوانید با کمترین هزینه ها بیشترین و مفید ترین اطلاعات را در خصوص کسب و کار خود به گوش کاربران برسانید. رپورتاژ در سایت ایرابرود چگونه خواهد بود ؟ ابتدا این که محدودیت کلمه ای وجود ندارد ، متن میتواند توسط شما تهیه شود و توسط ما بهینه (برای SEO و بهتر دیده شدن در نتایج گوگل) شود. یا این که متن به صورت کاملا رایگان توسط ما تهیه شود و نکات مد نظر شما در آن قید شود. محدودیت تصویر نهایتا به ازای هر 100 کلمه یک تصویر میباشد. برای مثال برای 1000 کلمه 10 تصویر میتواند به خواست مشتری ارائه شود. تصاویر میتواند تصاویر مد نظر مشتری باشد و توسط ما بهینه شود ، یا این که توسط سایت ایرابرود به صورت رایگان تهیه شود. پیش از انتشار رپورتاژ در سایت ، به مشتری ارسال میشود و تغییرات مد نظر ایشان اعمال خواهد شد. حداکثر سه عدد لینک فالو در متن قرار خواهد گرفت. رپورتاژ شما تا زمانی که این سایت مشغول باشد (احتمالا تا ابد) در سایت قرار باقی میماند. متن شما از لحاظ سئو بهینه خواهد بود و با کلمات مناسب در نتایج گوگل نمایش داده خواهد شد. هزینه رپورتاژ تنها 1 میلیون تومان خواهد بود ! در صورت کوتاه بودن متون ، یا فعالیت های خیریه یا دانشجویی تخفیف های قابل توجهی نیز ارائه خواهد شد !

نمایش سوالات متداول در نتایج جستجو گوگل مدتی است که برای جستجوی فارسی فعال شده است. استفاده از این ویژگی باعث میشود تا اقدام به نمایش پرسش و پاسخ در نتایج جستجو کرده و پاسخ پرسشهای متداولی که مشتریان بیشتر از شما در خصوص خدمات و محصولات میپرسند درج کنید. داده ساختار یافته FAQ چیست؟ دادههای ساختار یافته، schema markup یا ریچ اسنیپتها سبب میشوند تا از طریق قرار دادن کدهای json-ld در سورس صفحات بتوانید اطلاعات دقیقتری از محتوای یک صفحه به موتور جستجو بدهید. به عنوان مثال یک سایت آشپزی را در نظر بگیرید. در حالت عادی همه سایتهای آشپزی مثل سایر صفحات لینک صفحه، عنوان صفحه و توضیحات متا را در نتایج نمایش میدهند. اما گوگل ابزارهای مختلفی را برای این سایتها در اختیار قرار داده تا قادر باشند اطلاعات دیگری همچون دستور پخت، تصویر غذا، مواد لازم و اطلاعات دیگری را هم مشابه تصویر زیر نمایش دهند. این دادهها شامل انواع مختلفی هستند که میتوانند برای سایتهای مختلفی استفاده شوند.

از نمونه آنها میتوان به سایتهای زیر اشاره کرد. نیز یکی از این موارد است که برای سوالات متداول مورد استفاده قرار میگیرد و میتوانید پرسش بیشترین سوالاتی که کاربران و مشتریان در خصوص سایت شما دارند را در صفحات درج کنید تا در نتایج گوگل نمایش داده شود. در ادامه این مقاله میخواهم به نحوه افزودن داده ساختار یافته faq در سایت بپردازم که به سه روش میتوانید نمایش سوالات و جواب را در نتایج جستجوی گوگل برای سایت خود فعال کرده و نرخ کلیک بیشتری بگیرید. چرا باید از FAQ rich snippet استفاده کنیم؟ موتور جستجوی گوگل روز به روز هوشمندتر شده و ابزارهای مختلفی را در اختیار قرار میدهد تا کاربران بتوانند در زمان بسیار کوتاهی پاسخ پرسشهای خود را دریافت کنند. شاید در ظاهر شما گوگل را فقط یک موتور جستجو ببینید که کلماتی را وارد کرده و سپس نتایج از سایتهای مختلف را میبینید. اما باید بدانید که در بطن همین کادر جستجو ابزارهای بسیار زیادی وجود دارد که برخی اطلاعات مهم را میتوان بدون اینکه وارد سایت مقصد شد به دست آورد.

یکی از این ابزار که تا همین یک سال پیش برای وب فارسی غیرفعال بود استفاده از FAQ snippet است که امکان نمایش سوال و جواب را در نتایج جستجو فراهم میکند. با استفاده از این ابزار شما میتوانید سوالات اصلی که در رابطه با محتوای صفحه است و کاربران بیشترین جستجو را برای آن انجام میدهند را در نتیجه جستجو در یک کادر دیگری نمایش دهید. این کار کمک میکند تا کاربر بدون نیاز به اینکه بخواهد وارد سایت شود، پاسخ اطلاعات خود را به دست بیاورد. ممکن است بپرسید وقتی کاربر روی نتیجه جستجو کلیک نمیکند و وارد سایت من نمیشود پس چه منفعتی دارد که این کار را انجام دهم؟ واقعیت این است که همیشه همه کاربران اینطور نیستند که با دیدن پرسش و پاسخ و یافتن جوابهای خود وارد سایت شما نشوند. اما استفاده از این ویژگی باعث میشود تا رتبه بالاتری در نتایج بگیرید. چرا که متفاوت بودن حالت نمایش در نتایج جستجو سبب میشود نرخ کلیک سایت فوق العاده افزایش پیدا کند.

تبلیغات:

خیریه سمر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا