در جواب سوال Seo چیست؟

در جواب سوال Seo چیست؟ میتوان گفت که Seo یعنی تولید کردن صفحات وبی که برای موتورهای جستجو جذاب و فریبنده هستند. Seo برگرفته از عبارت Search Engine Optimization است و برای بهینه سازی موتور جستجو به کار میرود. بهینه سازی صفحات وب این است که شما در نتایج یک موتور جستجوی بزرگ بیشترین امتیاز را داشته باشید. اهمیت این موضوع از انجا ناشی می شود که اکثر مردم از موتورهای جستجو برای رسیدن به مطلب یا محصول مورد نظر خود استفاده میکنند. Seo (بهینهسازی موتور جستجو) به معنای فریب و یا دستکاری موتورهای جستجو با روشهای غیر اخلاقی نیست. آنها برای کمک کردن به بهبود رویت و ارتباط وب سایتها در نتایج جستجوی طبیعی با هدف رسیدن به رتبهبندی بالا، ایجاد شدهاند. Seo را میتوان مجموعهای از روشها برای تغییر استراتژیک وب سایتها دانست. این فرآیند به بیان مهمترین عوامل مرتبط صفحه و افزایش اهمیت آن در صفحه نتایج جستجو، میپردازد. سئو فرآیند سادهای نیست که به راحتی پیادهسازی شود زیرا نیازمند دانش زیاد، علم پیش زمینهای و صبر است.

موتورهای جستجو با تغییر مداوم الگوریتمهای رتبهبندی خود غیر قابل پیشبینی هستند؛ بنابراین وظیفه مهندسین سئو بروز نگه داشتن اطلاعات خود در این زمینه است. سئو سایت یا بهینه سازی سایت یکی از فعالیت هایی است که توسط سئوکار انجام می شود. الگوریتم رتبهبندی گوگل دارای بیش از 200 معیار جهت رتبهبندی یک سایت است. از این رو مهندسین سئو میبایست مهمترین این معیارها را جهت پیادهسازی موفق سئو بدانند. چه کارهایی باید برای سئو سازی سایت انجام شود ؟ کارهایی که باید برای سئو سازی انجام شود از زمان طراحی قالب شروع می شود و با نحوه کد نویسی و معماری سایت ادامه پیدا می کند و با تولید محتوای مفید و مناسب تکمیل می شود . مهمترین بخش سئو تولید محتوای مفید است و پس از این ها باید بر روی عوامل خارجی مثل سرعت لود سایت ، به روز رسانی سایت ، فعالیت در شبکه های اجتماعی و … پس سئو به همه جوانب سایت مربوط می شود .

این روزها چه موضوعاتی در دنیای سئو و بازاریابی تولید محتوا داغ است؟ برای کسب اطلاعات بیشتر این مقاله سئوکار را دنبال کنید. بگذارید راحت تر بگوییم: محتوا مهم تر از قبل شده است. موضوعات خاص و جالب توجه، کیفیت محتوا، نوع محتوا، اعتبار محتوا و هدف قرار دادن مخاطب نقش مهمی را در جذب مخاطب و همچنین بالارفتن در گوگل و موتورهای جستجو دارند. می خواهید بیشتر یاد بگیرید؟ ما در ادامه به 5 ترند دنیای سئو و بازاریابی محتوا پرداخته ایم که بهتر است حتما آن ها را یاد بگیرید و در فرایندهای بازاریابی و فروش بیشتر کسب و کار خود پیاده کنید. 1. محتوای سطحی؟ هرگز. اگر دقت کنید می بینید که برندها محتوای سطحی را رها کرده اند و بیشتر به دنبال محتوای عمیق و گسترده تر در موضوعات خاص و پربازخورد هستند. به این معنا که حالا وبلاگ ها جامع تر و کامل تر شده اند و مبتنی بر تحقیق و داده های آماری هستند و اگر خوب دقت کنید می بینید که پست های وبلاگ ها هم طولانی تر شده اند.

چون مقالات طولانی و پرمغز رتبه ی بهتر و بالاتری در گوگل کسب می کنند. اگر سری به کلیدواژه های پررقابت بزنید خواهید دید که اکثر رتبه های بالا را محتوای طولانی، بیش از 1500 کلمه به خود اختصاص داده اند. هر چه این مقالات سودمند تر و آماری تر و مبتنی بر داده های حقیقی و عددی باشند احتمال دریافت بک لینک بالاتری هم دارند و در نتیجه رتبه ی آن ها بهتر و بهتر می شود. البته نمی توان گفت یک مقاله ی 5000 کلمه ای حتما رنک اول گوگل را خواهد گرفت. چرا که برای گوگل کیفیت محتوا در درجه ی اول قرار دارد و نرخ بک لینک هایی که هر محتوا دارد را هم در نظر می گیرد. تمام چیزی که برای رتبه گرفتن از گوگل نیاز دارید این است که محتوایی باکیفیت و قدرتمند و عمیق تولید کنید. اگر تا قبل از این صرفا به محتوای سطحی می پرداختید همین الان آن را متوقف کنید و به فکر محتوای عمیق تر باشید.

تبلیغات:

خیریه سمر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا