تولید محتوا چیست؟

زمانی که Alibaba در چین فعالیت خود را آغاز کرد، بسیاری از غولهای تجارت الکترونیک امریکایی مانند eBay در آن کشور حضور داشتند. اما در نهایت همگی قافیه را به جک ما واگذار کردند. مهمترین دلیل این امر ناآشنایی این کسب و کارها با فضای کسب و کار الکترونیک، بازار و جامعهی چین بود. اگر برای یک سایت و صفحات لندینگ تولید محتوا میکنید؛ طول متن باید حداقل ۵۰۰ کلمه و حداکثر ۳۰۰۰ کلمه باشد. گوگل متنهای زیر ۴۰۰ کلمه را بلاگ محسوب نکرده و به آنها اهمیت نمیدهد. حتی امکان دارد چنین محتوایی را با جریمه مواجه نماید. همچنین برای متنهای بالای ۴۰۰۰ کلمه پیشنهاد میشود مقاله را به چند قسمت تقسیم کنید. اما حتما هر دو مقاله باید به هم لینک بشوند تا کاربر برای خواندن ادامه مطلب مسیر را گم نکند. اینکه شما تولید محتوا را برای چه منظوری انجام میدهید بسیار مهم است و می تواند در روش کارتان تفاوت ایجاد نماید. تولید محتوا برای رپورتاژ، با صفحات لندینگ یا مقالات مجله وب سایت با هم متفاوت هستند.

متنی که ایجاد کردهاید نباید از اشکالات دستوری، نگارشی و املایی رنج ببرد. همچنین متن باید روان، خوانا و دلپذیر باشد تا رضایت مخاطب را جلب کند. به یاد داشته باشید که هنوز محتوا پادشاه است. اگر بتوانید محتوایی واجد ارزش و کیفیت مثالزدنی تولید کرده و انتشار دهید، خواهید توانست در کسب رتبهی خوب لیست نتایج گوگل و سئو سایت نیزموفق ظاهر شوید. برای اینکه بتوانید محتوای درخور و مطلوب کاربر و متناسب با نیاز او را تولید کنید؛ علاوه بر اینکه دانش، نیاز به تجربه، مهارت و تخصص دارید. واضح است که این مهم، چیزی نیست که در رقابت با بهترینها به راحتی به دست بیاید. بسیاری از شرکتها به دلیل نداشتن مهارت و یا فرصت کافی در تولید محتوا، ترجیحمیدهند این قسمت از کار را برونسپاری کرده و به بهترینها اعتماد کنند. سئو اینجا شرکت متخصص در زمینه آموزش و مشاوره سئو، طراحی سایت، دیجیتال مارکتینگ و تولید محتوا است. میتوانید با ما در ارتباط باشید و از مشاوره تخصصی ما بهترین استفاده را ببرید.

دانشگاهها و مراکز آموزش عالی به لحاظ رسالت مهم خود در تربیت نیروی متخصص و دانش پژوه، نقش مهمی را در آموزش نیروی انسانی شایسته و واجد صلاحیت برای کشور بر عهده دارند. بایستی بعنوان مهمترین عنصر در توسعه و پشتیبانی از این منابع ارزشمند در نظر گرفته شود. به نتایج کارآمدتری در فراهم آوردن برنامههای بهسازی اعضای هیئت علمی نائل آیند. این روش آموزشی، یک روش کاملاً خاص است که برای انتقال تجربه، دانش و تخصص به اعضای هیئت علمی جدید طراحی شده است. اهمیت آموزش و توانمندسازی اعضای هیئت علمی و تأثیرات بهرهگیری از روش منتورینگ، ضرورت مطالعه و پژوهش در حوزه منتورینگ برای اعضای هیئت علمی را بیش از پیش نشان میدهد. لذا این پرسش مطرح میشود که تمرکز و توجه صاحبنظران و پژوهشگران حوزه آموزش عالی دنیا با توجه به گسترش بهرهگیری از روش منتورینگ برای توانمندسازی اعضای هیئت علمی جوان در دانشگاهها طی دهههای اخیر، بر روی چه مباحث و مؤلفههایی بوده است؟ This article was created by .

اگرچه پژوهشهایی به صورت انفرادی و متفرقه، در حوزه بکارگیری منتورینگ برای اعضای هیئت علمی جوان انجام شده ولی دسترسی آسان و آگاهی از نتایج به دست آمده در هر یک از این پژوهشها، نیازمند پژوهش جامعنگر و عمیق روی مطالعات انجام شده در این حوزه میباشد. بر اساس آنچه گفته شد و همچنین اهمیت پژوهشی جامعنگر و عمیق روی مطالعات انجام شده در زمینه منتورینگ برای اعضای هیئت علمی، در پی مطالعه و بررسی وضعیت تولید آثار علمی مرتبط با بکارگیری منتورینگ برای اعضای هیئت علمی جوان و جدید در خارج از کشور، سؤالهای اصلی پژوهش اینگونه مطرح میشود که چه مباحث و مؤلفههایی در زمینه بهرهگیری از روش منتورینگ برای اعضای هیئت علمی جدید و جوان مورد توجه پژوهشگران این حوزه بوده است؟ نتایج مطالعات در این زمینه چه بوده است؟ و ساختار شکلی و توصیفی پژوهشهای انجام شده چگونه بوده است؟ پژوهش حاضر، برای یافتن پاسخ این سؤالها، به تحلیل مطالعات انجام شده در زمینه بکارگیری منتورینگ در سیستم آموزش عالی میپردازد.

تبلیغات:

خیریه سمر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا