تعرفه سئو سایت – تعرفه بهینه سازی سایت – قیمت سئو

تعرفه سئو یا تعرفه بهینه سازی سایت به عوامل زیادی بستگی دارد. در پیاده سازی سئو از یکسری تکنیک استفاده می شود. به کار بردن این تکنیک ها هر کدام نیازمند آموزش و وقت زیادی است و مسلما نمی تواند توسط یک نفر انجام گردد. سایت های بزرگ برای بهینه سازی رتبه خود در گوگل، دارای یک تیم متخصص در این زمینه هستند. اگر بخواهیم تعریف مختصری از سئو بیان کنیم، میتوان گفت که سئو شامل تکنیک هایی برای افزایش رتبه سایت در موتورهای جستجو. سئو به دو بخش سئو داخلی و خارجی تقسیم بندی می گردد. سئو داخلی بیشتر به ساختار و لینک درونی سایت می پردازد ولی سئو خارجی بیشتر به ارتباطات خارجی سایت با دیگر عوامل می پردازد. هرکدام بسته به کاربردشان می توانند باعث افزایش رتبه سایت گردند اما سوالی که همیشه برای صاحبان کسب و کار و حتی خود شرکت ها مطرح می شود این است که تعرفه سئو سایت چگونه تعیین می شود.

تعرفه سئو سایت توسط چه کسی تعیین می شود؟ تعرفه سئو سایت دارای قرارداد ثبت شده ای در هیچ سازمانی نیست و هر شرکتی بسته به خدماتی که می دهد تعرفه سئو را تعیین می کند. از آنجا که رقابت در دنیای اینترنت شدید می باشد، همه شرکت ها سعی می کنند که تعرفه سئو خود را کمی پایین تر از حد معمول ارائه دهند تا بتوانند با دیگران رقابت کنند. تعرفه سئو سایت به چه عواملی بستگی دارد؟ تعداد کلمات کلیدی که قرار است در صفحه اول گوگل قرار بگیرد. این ها خدمات کلی در تعیین تعرفه سئو هستند. آیا تعرفه سئو تضمین صددرصدی بهبود رتبه سایت است؟ هم می توان گفت بله هم می توان گفت خیر. برای دانستن دقیق تعرفه سئو باید چکار کنم؟ برای دانستن دقیق تعرفه سئو، تنها کافی است که با شرکت سئوکار تماس بگیرید. مشاوران ما در هر لحظه آماده پاسخگویی به شما عزیزان هستند تا به شما در خصوص سئوسایتتان و تعرفه سئو آن مشاوره بدهند.

نمایش سوالات متداول در نتایج جستجو گوگل مدتی است که برای جستجوی فارسی فعال شده است. استفاده از این ویژگی باعث میشود تا اقدام به نمایش پرسش و پاسخ در نتایج جستجو کرده و پاسخ پرسشهای متداولی که مشتریان بیشتر از شما در خصوص خدمات و محصولات میپرسند درج کنید. داده ساختار یافته FAQ چیست؟ دادههای ساختار یافته، schema markup یا ریچ اسنیپتها سبب میشوند تا از طریق قرار دادن کدهای json-ld در سورس صفحات بتوانید اطلاعات دقیقتری از محتوای یک صفحه به موتور جستجو بدهید. به عنوان مثال یک سایت آشپزی را در نظر بگیرید. در حالت عادی همه سایتهای آشپزی مثل سایر صفحات لینک صفحه، عنوان صفحه و توضیحات متا را در نتایج نمایش میدهند. اما گوگل ابزارهای مختلفی را برای این سایتها در اختیار قرار داده تا قادر باشند اطلاعات دیگری همچون دستور پخت، تصویر غذا، مواد لازم و اطلاعات دیگری را هم مشابه تصویر زیر نمایش دهند. این دادهها شامل انواع مختلفی هستند که میتوانند برای سایتهای مختلفی استفاده شوند.

از نمونه آنها میتوان به سایتهای زیر اشاره کرد. نیز یکی از این موارد است که برای سوالات متداول مورد استفاده قرار میگیرد و میتوانید پرسش بیشترین سوالاتی که کاربران و مشتریان در خصوص سایت شما دارند را در صفحات درج کنید تا در نتایج گوگل نمایش داده شود. در ادامه این مقاله میخواهم به نحوه افزودن داده ساختار یافته faq در سایت بپردازم که به سه روش میتوانید نمایش سوالات و جواب را در نتایج جستجوی گوگل برای سایت خود فعال کرده و نرخ کلیک بیشتری بگیرید. چرا باید از FAQ rich snippet استفاده کنیم؟ موتور جستجوی گوگل روز به روز هوشمندتر شده و ابزارهای مختلفی را در اختیار قرار میدهد تا کاربران بتوانند در زمان بسیار کوتاهی پاسخ پرسشهای خود را دریافت کنند. شاید در ظاهر شما گوگل را فقط یک موتور جستجو ببینید که کلماتی را وارد کرده و سپس نتایج از سایتهای مختلف را میبینید. اما باید بدانید که در بطن همین کادر جستجو ابزارهای بسیار زیادی وجود دارد که برخی اطلاعات مهم را میتوان بدون اینکه وارد سایت مقصد شد به دست آورد.

تبلیغات:

خیریه سمر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا