انواع سئو چیست ؟

شاید این سوال برای شما پیش آمده باشد که انواع سئو چیست ؟ در این مقاله قصد داریم انواع سئو را به طور کلی توضیح دهیم.

بهینه سازی سایت یک تعامل پیچیده است. از همان ابتدا، ما در مورد انواع سئو به شما آموزش خواهیم داد؟ بهینه سازی وب رایج ترین راه برای ساخت یک سایت برای فهرست های وب و برای مشتریان است. هدف کلی سئو افزایش ترافیک طبیعی از ابزارهای جستجوی وب با پیشبرد موقعیت هایی است که یک سایت در SERPS برای عبارات مختلف هدف نشان می دهد. در روزهای گذشته، چرخه سئو به طور استثنایی پایه بود، اما با گذشت زمان، تعامل سئو بسیار پیچیده و دردسرساز شد. برای پیشرفت سایت، باید همه عناصر مختلف موقعیت یابی ابزار جستجوی وب را بررسی کنید و هر یک از ظرافت های آن را دنبال کنید تا بتوانید مطابق با مشتری و آقای گوگل طراحی کنید.

انواع سئو

زیرمجموعه های سئو به هیچ وجه پیچیده نیستند و شما باید مطمئن باشید که با مطالعه این مقاله از سئو ایکامرس ، راه حل های هر یک از سوالات خود را در مورد سئو و انواع سئو پیدا خواهید کرد. از اصلی ترین انواع سئو سایت ، می‌توان به سئو داخلی، سئو خارجی و سئو تکنیکال اشاره کرد که در نمودار زیر به آنها اشاره کردیم.

انواع سئو سایت انواع سئو چیست؟ انواع سئو چیست ؟ seo types

انواع سئو | سئو داخلی

با توجه به دیدگاه کلی در مورد ابزارهای جستجوی وب در یک سایت، رتبه بندی در سطح صفحه آن انجام می شود. این دلیلی است که تقویت یک سایت حیاتی است. ارتقای عنوان صفحه که جزء مهمی در سئو است، با توجه به اینکه مشتریان یک سایت را مطابق با عنوان صفحه در نظر می گیرند، هر چه عنوان جذاب تر باشد، نرخ بازدید و سهم بیشتری برای سایت دارد. عنوان صفحه باید به ربات ایندکس وب اطلاعات کافی در مورد ماده موجود در صفحه بدهد. عنوان صفحه در SERPS نشان داده شده است. عنوان H1 عنوانی است که در بالاترین نقطه صفحه قرار دارد. یک صفحه پیشرفته فقط یک عنوان H1 دارد. همانطور که اشاره شد، یک صفحه باید فقط یک تگ H1 داشته باشد، اما زیرعنوان های مختلف مانند برچسب ها (H2، H3) نیز باید در قطعات مختلف صفحه استفاده شوند.

باید بدانید که استفاده از هر تصویر در صفحه مساوی است با بهینه سازی آن تصویر در صفحه. در صورت عدم بهینه سازی درست موتورهای جست و جوگر نمی توانند درک درستی از آنچه که به نمایش می گذارند داشته باشند. مواردی مانند بهینه سازی نام فایل ، اندازه تصویر و متن جایگزین برای سئوی تصویر بسیار حائز اهمیت می باشد.

شما باید متوجه باشید که استفاده از هر تصویر در صفحه برابر با بهینه کردن آن تصویر در صفحه است. بدون بهینه سازی درست موتورهای جستجوی وب از جمله گوگل، یاهو، بینگ و … نمی توانند درک درستی از آنچه نشان می دهند داشته باشند. مواردی مانند بهینه سازی تصاویر، اندازه تصویر و متن جایگزین (ALT) برای SEO تصویر حیاتی هستند.

علاوه بر این از زیر مجموعه های انواع سئو می توان به سئوی محتوا اشاره کرد که در ادامه آن را توضیح می دهیم.

انواع سئو محتوا انواع سئو چیست؟ انواع سئو چیست ؟ seo types 1

انواع سئو | سئو محتوا

سئوی محتوا یک عنصر حیاتی است که با ماهیت ماده و نحوه توسعه بیشتر آن مرتبط است. سعی کنید محتوایی را توزیع کنید که برای مشتری مهم است و مشتری می تواند با درک آن، راه حل هایی برای سؤالات خود بیابد، از جمله مواردی که در این راستا باید انجام دهید در زیر آمده است:

  • به دنبال کلمات کلیدی باشید: قبل از اینکه شروع به تولید محتوا کنید، ابتدا عبارت جذاب خود را دنبال کنید. شما واقعاً می خواهید این عبارت را درک کنید تا مشتری را به صفحه خود هدایت کنید.
  • جست و جوی عبارات مترادف: گام بعدی که بعد از پیدا کردن عبارت کلیدی مناسب باید بردارید، پیدا کردن کلمات مترادف می باشد که می توان از آن در ادامه کلمه اصلی در عنوان سایت استفاده کرد.
  • عنوان مناسب: باید بین 4 تا 8 کاراکتر باشد و باید از مهم ترین کلمات در سایت شما باشد.
  • محتوای طولانی: برای محتوایی که قصد نوشتن آن را دارید وقت گذاشته و مطلبی را بنویسید که کاربر با خواندن آن آنچه را که می خواهد بدست آورد.

انواع سئو | سئو خارجی یا off-page

تمام ترکیبات مربوط به تبلیغات با سئوی خارجی مرتبط است. سئو خارجی با سئو داخلی یکسان نیست. با استفاده از روش‌های سئوی خارجی، هر کاری که برای پیشرفت سایت ممکن است در سایت خود انجام دهید.

ایجاد لینک خارجی: دریافت بک لینک سئو از سایر سایت های قابل اعتماد است. این بک لینک‌ها قدرت یک سایت را افزایش می‌دهند و شبیه نمایش پشتیبانی مثبت هستند، با توجه به اینکه نمی‌توانند ارتباط را دنبال کنند.

انواع سئو تکنیکال انواع سئو چیست؟ انواع سئو چیست ؟ seo types 2

انواع سئو | سئو تکنیکال

علاوه بر این سئو داخلی و خارجی، شما باید زیر مجموعه انواع سئو و تعاریف و عناصر مهم آنها را بشناسید. که در ادامه به آن معنا خواهیم داد. اطمینان حاصل کنید که یک رکورد Robots.txt وجود دارد و موارد آن محدود نیست تا خزنده های وب بتوانند به طور موثر و دقیق به سایت دسترسی پیدا کنند. سایت خود را با استفاده از کنسول جستجوی گوگل تأیید یا اضافه کنید و سپس فضای ایده آل را انتخاب کنید. از گزارش COVERAGE برای پیدا کردن و از بین بردن اشتباهات خزش استفاده کنید. یک نقشه سایت XML برای رابط خزنده های وب ایجاد کنید. طراحی سایت و ساختار URL خود را تقویت کنید. بی پایان ترکیب وب Friendly را دنبال کنید. راه اندازی سایت هایی که می توانند به سرعت در محل کار و همه کاره قرار گیرند، هوشمندانه تر است. سئوی داخلی با تمرینات بهبود یک سایت و بهبود آن برای خزنده های وب و مشتریان مرتبط است.

تبلیغات:

خیریه سمر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا