انواع سئو سایت چیست – سیویل پی سی

قبل از شروع انواع سئو ، بیایید ابتدا بفهمیم SEO چیست؟ برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد SEO چیست بیشتر بخوانید . در این پست ، ما 7 نوع مختلف جستجوگرها و چگونگی برنامه ریزی استراتژی جستجوی ارگانیک خود را برای شما در رتبه بندی بالاتر در لیست های جستجوی ارگانیک در بین رقبای خود ، برای شما توضیح خواهیم داد . سئو کلاه سفید به کلیه تکنیک های بهینه سازی که مطابق با دستورالعمل های موتور جستجوی Google است ، اشاره دارد . اگرچه فرد برای دیدن نتایج باید صبور باشد ، اما پایدار بوده و حسن نیت واقعی را در مورد برند شما ایجاد می کند. علاوه بر این ، در صورت عدم تغییر الگوریتم جدید ، هیچ مشکلی برای ممنوعیت یا سرقت سایت شما در نتایج جستجو وجود ندارد. در کل ، سئو کلاه سفید اگر به درستی انجام دهید ، پاداش کم خطر و بالایی دارد.

سئو کلاه سیاه دقیقاً نقطه مقابل سئو کلاه سفید است که از هرگونه نقاط ضعف و ضعف موجود در الگوریتم جستجوی گوگل استفاده می کند تا از این نظر در SERP های خود رتبه بهتری کسب کند. در اینجا در این ویدئو ، مت کاتس توضیح داد که چگونه یک وب سایت می تواند به جای استفاده از تکنیک های Black Hat با استفاده از تکنیک های White Hat رقابت کند. تاکتیک های سئو خاکستری اغلب به دلیل فشار برای دیدن نتایج سریع از مشتری و در بین کلاه سفید و سیاه سئو از نظر رویکرد ، توسط آژانس های سئو استفاده می شود. اگرچه رهنمودهای مدیر وب گوگل به صراحت نمی گویند چنین روش هایی ممنوع است ، اما هنوز هم از آنها ناامید شده و می توانند منجر به نتایج جستجوی ناخواسته شوند. در بین انواع مختلف سئو ، این بسیار فریبنده و غیر اخلاقی است. سئو منفی با هدف ایجاد رتبه های جستجوی رقبایتان انجام می شود تا شما بتوانید جای آنها را بگیرید یا از آن سود ببرید.

روشهای منفی سئو شامل هک شدن به سایت شخصی و ایجاد تعداد مشکوک بالای پیوندهای با کیفیت پایین به آن ، ارسال بازخورد منفی یا نظرات در مورد آنها در تالارهای مختلف آنلاین و غیره می باشد. نیازی به گفتن نیست ، سئو منفی حتی در صورت وجود یکی که تمرین می کند گرفتار است. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد SEO منفی ، این فیلم را ببینید. تمام اقداماتی که شما برای بالا بردن رتبه صفحه وب خود در موتورهای جستجو انجام می دهید ، تحت این چتر قرار می گیرد. نمایه سازی – موتورهای جستجو فقط صفحات وب شما را هنگام نمایه سازی در پایگاه داده موتور جستجو به کاربر نشان می دهند. بنابراین نمایه سازی وب سایت شما در سئو بسیار مهم است. بنابراین ، در حالی که ابتدا جستجوگر فنی برای سایت خود انجام می دهید ، مطمئن شوید موتورهای جستجو باید صفحات اصلی را فهرست بندی کنند. فایل های robots.txt سایت ، ربات های متا برچسب سایت خود را تجزیه و تحلیل کنید تا از ایندکس کردن مشکلات جلوگیری کنید. Data was generated by .

با انتشار هر صفحه جدید ، حتماً از کنسول جستجوی Google برای واکشی URL ها استفاده کنید تا صفحات را سریعتر در google فهرست کنید. برچسب متا ربات – پرونده Robots.txt و روبات های متا متفاوت عمل می کنند. می توانید از ربات های متا در صفحه خاصی استفاده کنید تا noindex را نمایه سازید یا پیوندها را دنبال کنید یا آنها را دنبال نکنید. پرونده های Robots.txt برای محافظت از صفحات نمایه سازی خصوصی از موتورهای جستجو استفاده می کنند. یا حتی می توانید یک صفحه یا پوشه خاص را در پرونده روبات .txt از فهرست بندی مسدود کنید. بنابراین ، ضمن تجزیه و تحلیل موقعیت فنی سایت خود ، اطمینان حاصل کنید که روبات های متا شما از خزیدن صفحات مربوطه از ربات موتورهای جستجو جلوگیری می کنند. نقشه سایت – نقشه سایت بخش مهمی از سایت است. هنگام تجزیه و تحلیل جستجوی فنی وب سایت خود ، حتما پرونده نقشه سایت خود را مرور کنید. تمام صفحات ضروری سایت شما باید در فایل نقشه سایت شما باشد.

تبلیغات:

خیریه سمر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا