آموزش تولید محتوا رایگان – نکات مهم تولید محتوا در فضای مجازی

یادگیری و آموزش تولید محتوا بصورت آنلاین و حضوری امکان پذیر است و شما را مسلط به روش های بازاریابی اینترنتی و اصول تبلیفات با استفاده از انواع محتوای متنی ، تصویری و ویدئویی می کند. حوزه تولید محتوا ظرفیت های زیادی را برای کار افرادی با مهارت های ارتباطی عالی ، توانایی نوشتن ، مهارت بازاریابی و تفکر تبلیغاتی دارد. سال ها قبل بیل گیتس گفته بود محتوا پادشاه است ؛ در این جمله می توان اهمیت تولید محتوا برای کسب و کار ، تبلیغات و بازاریابی آنلاین را در تمام جنبه ها را به خوبی مشاهده کرد. شما با محتوا با مخاطبان خود ارتباط برقرار می کنید که این محتوا می تواند متن یا ویدیو و یا اشکال دیگری داشته باشد. ولی مقصود اصلی ما از تولید محتوا ، نگارش و تدوین متونی است که به تشریح یک مسئله خاص یا اطلاع رسانی ، معرفی محصولات یا خدمات ، ارائه متن علمی و حالات دیگر می پردازد.

تولید محتوا یک تخصص بازاریابی است که بر ایجاد محتوای جذاب و مخاطب پسند با هدف تبلیغات ، اطلاع رسانی یا آموزش تمرکز دارد. تولید محتوا یکی از استراتژی های مهم در مارکتینگ محسوب می شود که در سالیان اخیر و با توسعه اینترنت و شبکه های اجتماعی نقش پررنگی در رونق کسب و کارها داشته است. انتقال پیام در محتوا می تواند بصورت مستقیم یا غیرمستقیم انجام شود. اما در هر صورت محتوا باید به گونه ای تنظیم شود که هنرمندانه و با ظرافت و بدون هیچگونه اجبار یا دستوری ، مخاطب را به خرید ، سفارش یا بازدید از یک سایت ترغیب نماید. این روش هم برای کسب و کارهای b2b و هم b2c نتایج مثبت فراوانی را به همراه دارد. افرادی که در تولید محتوا سرآمد هستند در برقراری ارتباطات تجاری توانایی بالایی دارند و همین ویژگی به پیشرفت کسب و کار آنها می انجامد. پیشنهاد می کنیم مقاله ( گوگل چه محتوایی را دوست دارد؟ ) را نیز مطالعه کنید.

اطلاعات کاملی در رابطه با تولید محتوا به شما می دهد. مبانی اصلی که باید در آموزش محتوا مورد توجه قرار گیرند ، به هدف انتشار ، جامعه هدف ، بستر انتشار محتوا و بسیاری عوامل دیگر بستگی دارد. ما در آموزش به محلی سازی ، محتوای بین المللی ، برندینگ ، محتوا برای شبکه های اجتماعی و تعیین استراتژی های بازاریابی آنلاین می پردازیم. در ادامه توضیح مختصری از هریک را مطالعه می نمایید. از این طریق می آموزید که چه نوع محتوایی برای جذب و ترغیب مشتریان یک محدوده خاص از طریق جستجوی محلی مناسب است. زمانی که یک سایت بین المللی یا چندزبانه دارید و یا می خواهید مشتریان خارجی بدست اورید ، باید مهارت لازم در حوزه تولید محتوای بین المللی را کسب کنید. یکی از مهمترین نکات در آموزش تولید محتوا ، نحوه ارتقا برند و آگاهی مخاطبان از برند شماست که با تمرکز بر نام ، ویژگی ها ، نقاط قوت ، تمایز از رقبا ، مزیت رقابتی محقق خواهد شد.

بدون شک شبکه های اجتماعی مانند اینستاگرام ، بستری مناسب برای تبلیغات و بازاریابی هستند. اما چه نوع محتوایی و با چه ویژگی هایی باید در شبکه های اجتماعی به کار گرفته شود؟ به شما خواهیم گفت. همانطور که گفتیم در رویکرد جدید گوگل برای رتبه بندی سایت ها تولید محتوا یکی از کلیدی ترین فاکتور ها به حساب می آید. اما نه هر محتوایی! گوگل این بستر را فراهم کرده که شما بتوانید با تولید محتوا هایی جدید با وبسایت های قدیمی تر رقابت کنید در عین حال دو الگوریتم را به عنوان نگهبان بالای سر ما قرار داده است. الگوریتم پنگوئن و الگوریتم پاندا. این دو الگوریتم تمامی محتوا هایی که در وب سایت ها هست را بررسی می کنند و به محتوایی اجازه نشر و ظهور در نتایج گوگل را می دهند که جدید و غیرتکراری باشد. با این وجود شما کلا باید کپی مطالب از هر سایت یا شبکه اجتماعی و هرگونه فایل pdf یا word که در نتایج جستجو از قبل وجود دارد را به کل فراموش کنید.

تبلیغات:

خیریه سمر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا